Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Någonting nytt

Någonting nytt

Efter jag skrev igår så gick jag ut på youtube för att bara titta på några blandade saker när jag gick in på Daniel Norbergs filmer. Jag fick bara en sådan lust att dela någonting helt annat bara för skojs skull. Någonting jag tyckte var kul.
 
Tankarna över om att jag borde ha skrivit något mera i samband med filmen gnagde inom mig. Men i slutändan så fick det räcka att jag skrev hans namn under för att mer ge honom kredit för hans arbete.
 
Jag fortsatte och titta vidare och tyckte extra mycket om den här som handlade om hans livshistoria och visade en väldigt bra talang på det han gör.
 
Desto mer jag tänkte på vad jag hade gjort, desto mer så kom tanken på att det är faktiskt dags för någonting annat också. Det kändes rätt bra att bara kunna delge någonting jag tyckte om bara för att det är en av de saker som gjorde mig glad.
 
Jag tänker särskilt på det inlägg (öppna här) som jag minns bäst har gjort mig glad under en längre tid.
 
Varför inte kunna göra detta. Det är då särskilt olika klipp på youtube som jag får eller har fått ett leende av. Någonting bara för att lätta upp stämningen och kanske fortsätta vidare.
 
Hoppas ni tycker om den här som jag, men jag blev faktiskt imponerad av honom. Det känns som om det finns mycket livsglädje här.
 
Daniel Norberg - Draw my life - youtube