Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Jul 2018

Jul 2018

Klockan är fyra på natten, julafton.
 
Jag sitter på jobbet och har ett tolv timmars skift så som jag har haft under den här månaden.
 
På många sätt har det hänt så mycket under det senaste året, men ändå inte. Det är väl som alltid en fråga om perspektiv.
 
JAG tycker inte så mycket har hänt. Dagarna har gått en efter en och det har varit många dagar som jag bara suttit framför datorn. Men ändå så sitter jag i Irland och jobbar natt. Två saker som jag aldrig trodde att jag skulle göra.
 
Det är så mycket jag vill säga, men ändå så är det så svårt att börja hitta orden. Så mycket jag vill säga, men vet inte om jag borde. Men egentligen är det nog bäst för mig om jag gör det. Fastän jag förut bestämde mig för att inte skriva om någon annan. Så kanske det behövs.
 
Jag är livrädd om vad som kommer att hända om jag berättar allting. Berättar saker om en annan som påverkat mig så mycket.
 
För min egen skulle borde jag nog, men man vet aldrig. Jag vet ju alltid att jag mått så mycket bättre av att skriva av mig.
 
Det har varit mycket smärta i år. Känslomässig. En stor del varför jag är här är för att jag behövde fly. Jag ångar inte att jag är här och jag vet att det var det bästa valet för mig att komma bort, men jag ångrar inte att jag är här. Jag önskar att det kunde vara annorlunda. Jag önskar att jag kunde stanna kvar, men att önska går inte. Jag gjorde vad jag kunde.