Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Vad jag vill

Vad jag vill

Det finns så många saker jag vill göra, men samtidigt så är det så få saker jag egentligen gör.
 
Jag vill studera, men jag tar mig inte tillräckligt med tid för att göra det. Jag har lyckats med första två tentorna, men var ett poäng ifrån godkänt på sista.
 
Jag vill söka nytt arbete, men jag gör det inte. Även fastän det inte är så svårt så gör jag bara det inte.
 
Jag har velat flytta från borlänge under lång tid, men ändå så händer ingenting.
 
Jag vill hålla på med fler saker på arbetet, men ändå så kommer jag inte igång med de saker jag vill göra.
 
Jag vill föreläsa så mycket som möjligt, men jag gör ingenting själv åt det.
 
Jag vill skaffa körkort, men det rinner ut ur sanden.
 
Jag vill göra en bok till, men jag kommer aldrig igång.
 
Jag vill, vill, vill, men ändå så kommer jag inte igång med saker för att det bara är svårt att komma igång. Säkert en hel del rädslor i första hand som gjort allting så att det blir automatiskt stopp.
 
Jag behöver göra någonting för att komma igång, för det känns som jag fastnat.