Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Hänt en hel del

Hänt en hel del

Det är väl dags att säga någonting nu.
 
Det har hänt en hel del nytt på senaste tiden vilket jag bara skrivit väldigt lite om. Om kärlek, ilska, konfrontation, hot och medberoende. Det finns så mycket mer att säga, men som vanligt så vill jag undvika att skriva om andra personer, men jag har varit med om så många nya saker på som jag aldrig kunde ha förberett mig på.
 
Jag har tyvärr lärt mig en hel del om världen med droger i sig. Om hur skev den egentligen är. Människor som älskar det mer än allt annat och blir helt förstörda när de inte får det till sig. Människor som hamnar i slagsmål för småsaker och som gör saker som jag aldrig ens skulle kunna tänka mig tidigare.
 
Till exempel träffat en person som är jättetrevlig, social och folk tycker om denne, men med drogerna i bakgrunden så får man reda på hur denne egentligen är. Hur skadlig denne är för andra. Jag tycker om nästan alla människor, men den här personen så verkligen avskyr jag, mest med tanke på att det aldrig skulle märkas om jag inte hur långt denne skulle kunna gå. Det är bara en av flera personer.
 
Under den här tiden har jag gjort vissa saker jag är rejält stolt över, men samtidigt hamnat i situationer där jag inte haft någon som helst aning om vad jag skulle göra. Det har varit så mycket osäkerhet runt allting och oavsett hur mycket jag kämpat så har inte saker blivit så som jag har velat.
 
Jag har haft en osäkerhetskänsla i kroppen under ett bra tag de senaste månaderna som mest märks som en knut i magen. En svårighet att riktigt kunna slappna av.
 
Jag mår som vanligt inte dåligt, men jag har varit spänd en hel del. Just nu så har jag dragit mig bort därifrån, men jag är orolig för att jag skall dras in igen. Jag vill ju hjälpa en person därifrån och jag har så lätt att bli medberoende till denne. Offrar för mycket av mig själv och får alldeles för lite tillbaka.
 
Jag trodde förut att det var värt det, men det är det inte längre. Jag tror att jag kommer att kunna slappna av igen när det gått lite tid, men jag vill ju vara avslappnad nu.