Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Föreläsning

Föreläsning

Idag så var det ytterliggare en föreläsning. På komvux den här gången där det var runt 25 stycken som lyssnade på mig.
 
Jag är faktiskt riktigt nöjd. Det kändes som om jag fick med allting. Jag var inte direkt nervös, men inte alls så tom som jag brukade vara förut.
 
Det liksom bara fungerade.
 
Det känns inte som den bästa föreläsning jag har gjort, men ändå så gör den det. jag vet inte riktigt hur jag skall förklara det.
 
En gång så blev det så känslosamt att jag nästan började gråta framför allihopa, men det gjorde ingenting. Ingen flyktkänsla och känslan av att vilja gömma den var minimal. Jag ville bara samla mig lite för att skingra tankarna och fortsätta, men jag ville inte stoppa gråten för att det kändes dåligt på något sätt.
 
Det var en skön känsla.