Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Storm som aldrig kommer

Storm som aldrig kommer

Jag oroar mig för framtiden. Vad som kommer eller inte kommer att hända.
 
Ingenting nytt där kanskel, men en sak som finns nära till hands nu när jag är bra mycket lugnare än innan och inte direkt har samma behov av att göra saker som innan eller att skriva eller att prata så hur kommer det att bli med mig.
 
Förut så mådde jag snabbt sämre när jag hamnade i ensamhet, men nu när jag kommer tillbaka ut bland folk igen efter att ha tagit det lugnt så är det som om inget har hänt.
 
När de runt mig påpekar på att jag verkar lugnare än någonsin i situationer där jag annars var mer stressad så blir jag osäker på mitt inre.
 
Jag oroar mig för ett dåligt mående som inte verkar komma. Som kanske aldrig kommer att komma.
 
Men är det så att om jag lyckas slappna av helt så kommer det. Kan jag sluta tänka på detta. Jag tror det, men det kommer nog som allting annat att ta ett långt tag.