Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Ok

Ok

 
Jag brukar berätta att jag minns den tiden när jag gick till psykiatrin och mådde ok och sedan när jag mådde bättre så lärde jag mig att förstå hur dåligt jag egentligen mådde.
 
Under det senaste året så har jag mått ok och då är det nog inte så konstigt att tanken kommer tillbaka över hur mår jag egentligen.
 
Om jag skall vara helt ärlig så är det nog inte helt ok hos mig.
 
Har sovit rätt dåligt de senaste dagarna och jag har känt mig låst i ett mönster under så lång tid och idag så kom känslan över att jag vill bara iväg. Lämna Borlänge bakom mig och börja om igen. En tanke är oron över hur flytten skulle vara och hur dyrt det skulle bli, men idag kom tanken.
 
Sälj iväg allt och börja om bara.
 
Det kändes faktiskt rätt befriande, en ursäkt mindre, för egentligen så är möbler och sådant lätt utbytbart. Allt går att byta ut utom katten. Han får följa med.