Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - 2 veckor

2 veckor

Nu har det gått två veckor sen senast. Nytt rekord tror jag för att inte skriva någonting.
 
Jag är dock inne här lite då och då för att fundera om jag ska skriva någonting, men jag kollar i några sekunder och sedan hoppar ut för att fortsätta med livet.
 
Visst har det hänt en del som jag skulle kunna skriva om, men det mesta har varit personligt och osäkert så jag har hoppat det. Jag har lärt mig en del som jag inte visste förut riktigt.
 
Jag märkte så tydligt nu att när känslorna blir för starka så har jag mycket sämre kontroll över mig själv och min ångest. Och när det blir för mycket så stänger jag av. Det liksom bara försvinner och sedan så börjar det om igen. Jag börjar känna igen och det blir starkare och sen stänger det av igen.
 
Det gör inte livet lätt, men jag får väl försöka minnas det och försöka ta det lugnare om det händer igen .
 
Det är dock inte lätt att ta det lugnt när man vill så mycket.