Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Torka

Torka

(säkert skrivit en del om det här förut, har för mig lite av det i alla fall)
Jag minns den tiden när jag inte riktigt ville skriva, men hade massvis att skriva om. Massvis av saker som behövde komma ut ur mig så jag kunde bearbeta det som behövdes beartbetas. Saker jag behövde kämpa för att få ner på pränt.
 
Många dagar så fanns det minst tre olika saker jag ville skriva om samtidigt.
 
Det kändes som om jag inte hade någonting att dölja och att allt jag skrev var sanningen. Visserligen min sanning, men ändå.
 
Men nu händer det mer och mer att jag sätter mig framför datorn och verkligen vill skriva något. Även om jag kommer på mnen ibland så slutar det med att jag inte vill skriva upp det.
 
Jag brukar ofta säga åt andra att du får bestämma vad du vill. Vill du göra en sak så gör det och vill du inte så gör det inte, men jag vet att det ofta är inte så enkelt.
 
Jag vill skriva, jag bara inte vet vad jag vill skriva om. Jag behöver något annat, jag bara inte vet vad. Det känns som om det är dags att förnya mig själv, men jag vet inte hur.
 
Det känns till stor del att jag äntligen har vuxit upp och jag vet inte riktigt vad jag skall göra med detta.
Longevity - en blogg om hälsa

Djupa tankar :-)

Svar: Tack så mycket.
Ola Svanström