Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Förståelse

Förståelse

Ibland så tar det en enorm tid innan jag förstår vissa saker. Ibland så går det upp ett ljus för mig som egentligen borde ha hänt tidigare, men det blir inte av förrän jag tänker på något annat.
 
Jag är nog inte ensam om detta utan vi alla går väl utifrån vad vi själva vet och våra egna erfarenheter och ibland så tar det nog ett tag. Det finns nog en del saker jag aldrig kommer att förstå, men de flesta av dem vet jag inte om förrän jag är själv med i något liknande.
 
Det var en sak som jag gjorde förut för ett bra tag sedan sur över en sak som jag hade berättat. Jag trodde då att jag förstod varför denne var sur på mig, men helt plötsligt så kom jag det egentliga själet. Just då så kändes det som om det inte var någonting egentligen att hålla hemligt. Det var ju bara som det var och jag tänkte inte alls på varför man inte kunde berätta det för att det spelade ju ingen direkt roll.
 
Men just nu gick det upp för mig. Det är nog inte så att det är händelserna i sig som är så hemliga. Det är den underliggande osäkerheten i detta fall och säkert i många andra som gör att man inte vill berätta.
 
Det är väl den man trampar på med jämna mellanrum och jag tror nog att alla gör det ibland utan att tänka på för att de själva ser inte osäkerheten i sig.
 
Det största exemplet jag nog kan berätta från mig själv är nog när jag är något intresserad av någon tjej/kvinna (vilket är mycket vanligare nu än förut) så skriver jag inte om det här eller berättar för särskilt många för att jag är så osäker när det gäller det här området. Så fruktansvärt osäker. Jag kan prata om vad jag gör, men inte hur osäkert allting är.
 
I alla fall kanske jag borde försöka se till om jag kan be om ursäkt och se om jag förstått det på riktigt nu. Jag hoppas att jag vågar.