Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Dirk Gentlys Holistic Detective Agency

Dirk Gentlys Holistic Detective Agency

En vän till mig informerade mig om den här serien och jag tyckte enormt mycket om den.
 
Den kommer från böcker skriven av Douglas Adams där jag inte har läst dessa, men jag har läst serien liftarens guide till galaxen vilket jag tyckte om. Å andra sidan tycket jag inte alls om tv serien eller filmen baserade på dessa böcker.
 
i alla fall så ville jag visa att den här finns för den missas nog säkert av en hel del och det är en rejält udda och humoristisk serie där handlingen är helt oviktig samtidigt som det är den viktigaste delen av allt.
 
Trailern visar lite hur udda den är och mycket av humorn är min typ av humor. En smula störd och galen med ett leende:)