Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Vill vilja

Vill vilja

Som så många gånger innan så är väl den största svårigheten över att vilja vilja.
 
Nu när jag har varit så mycket lugnare så försöker jag påminna mig själv om att inte bara vara hemma och slappa. Att ibland så behöver jag komma ut och göra någonting. Någonstans inom mig så vill jag ju göra en massa nya saker.
 
Jag är tröttare igen vilket inte hjälper, men viljan poppar upp ibland mellan tröttheten. Viljan att göra mera. Att hoppa högt igen och testa på nya saker.
 
Snart fyller jag år igen. (Det känns som om det händer varje år:)
 
Förra året så hade jag rekordmånga hemma hos mig, men jag vill ha mera det här året. Det finns en hel del oro över hur många som kommer eller om jag kommer att tycka om det, men jag vill prova på. Jag skulle vilja fylla huset med massvis av människor bara för att.
 
Det är väl det enda jag vill. Inget riktigt stort arbete, bara en massa människor för att se hur det känns. De får ta med sig vad de vill ha och sedan får vi se vad som händer. Hoppet finns att de tar med sig nya människor som jag inte träffat förut.
 
Vissa har jag pratat med och vissa fler vill jag prata med. Men ännu hellre så skulle jag vilja öppna upp till flera så att alla som vill komma för vilken anledning som helst (utom de uppenbara som viljan att bråka eller liknande) kan få komma.
 
Så om ni har tid den 1:a oktober så är ni välkomna att höra av er eller bara titta upp någon gång efter sex.
 
Skrämmande, men fruktansvärt intressant till möjligheten att träffa helt okända människor. Vem vet om det är någon som vågar. (gör någon det så är den nog modigare än mig)
Hannah Margreta

Vilken mysig tårta!

Svar: tack
Ola Svanström

Nathalie

Det låter verkligen som en superkul idé!! :D

Svar: Tack och du är välkommen att komma om du skulle vilja.
Ola Svanström