Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Det okända

Det okända

Imorgon och på fredag är det dags för flera föreläsningar igen på en ny skola.
 
Det är inte direkt föreläsningarna jag är oroliga för utan att det är så mycket jag inte vet.
 
Nackdelen med den här typen av föreläsningar är att ingen där vet om vad jag kommer att berätta om. Ingen har bett om det och alla är där för att de måste.
 
Jag har faktiskt ingen aning om de får veta någonting alls om oss innan vi kommer. Det verkade som om förra gången att de enda som fått någon information innan var lärarna om att de skulle få besök. Jag tycker att lärarna borde få veta någonting om teatern, men jag tror att informationen om mig är nog väldigt sparsam.
 
Jag har ända sedan jag börjat den här bloggen och i livet varit väldigt mycket för att jag vill inte pracka på andra vad jag tycker och tänker. Även dock så har jag blivit bra mycket mer öppen om vad jag tycker och tänker så vill jag absolut inte tvinga någon till någonting.
 
Men här är vi igen vid ett nytt tillfälle där jag hoppar in bland okända människor igen. Det är det här jag är mest nervös över. Sedan finns tankarna rätt mycket på resan till skolan, men egentligen inte alls på vad jag skall säga. Även om jag inte riktigt vet hur jag skall säga eller hur jag skall börja så har det alltid gått bra.
 
I skolan förra veckan så började jag alltid med ungefär dessa ord.
 
"När jag var i eran ålder så gick jag i skolan med rätt mycket frånvaro och önskade nästan varenda dag att jag skulle få dö."
 
Jag tror att det är en bra början och sedan kommer resten av bara farten.
Men annars är tanken på att de här personerna kan ta det jag berättar hur som helst. Vissa kan ta det bra och andra långt ifrån särskilt bra.
 
Sedan är tanken på att jag börjar nog snart bli riktigt känd i borlänge vara rätt skrämmande. Kanske många glömmer bort mig snart, men med vad jag har märkt så kommer många fler än vad jag någonsin kunde tro ihåg mig. Jag gör intryck och det är skrämmande.
 
Men som det råd jag nog skulle ge andra är att testa på och hoppa så fortsätter jag. Imorgon är det dags att hoppa igen.