Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Nervösare

Nervösare

Stressen har ökat på en del på senaste tiden och fler saker fyller mina tankar. (och nej jag kommer inte gå in på exakt vad det beror på fastän jag själv är rätt säker på vad det är.)
 
Jag märker vissa gamla tankemönster komma tillbaka och jag får kämpa på att övertala mig att det inte alls är så. Varför skulle det vara så. Nej de som skrattar, skrattar inte åt mig. Även om de tittar rakt på mig så finns det hundratals andra anledningar till varför de skrattar. Och även om de skulle skratta åt mig så varför skall det vara hela världen.
 
Den tanken hoppade in i mig idag för endast en kort stund, men den är skrämmande, för att den var så vanlig förr i tiden. Varenda gång jag såg någon så var det bara den tanken som fanns.
 
Annars så är nervositeten rätt välkommen. Jag visste att vara nöjd varar inte för evigt, och jag har börjat fått viljan att fortsätta igen. Mer och mer går det framåt så som jag vill. Även om tröttheten fortfarande finns kvar, så vill jag i alla fall mera än för någon månad sedan.