Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Bra dag

Bra dag

Jag hade ytterliggare en föreläsning idag igen. Den här gången i Tällberg för tredje gången.
 
Jag hade sovit bättre än igår natt och den första känslan jag hade var att stressen var större än de senaste gångerna, men den försvann rätt fort när jag började.
 
Jag kan inte med någon säkerhet säga att den här var den bästa hittils, men jag är faktiskt fruktansvärt nöjd. Mer nöjd över det än vad jag har varit på lång tid och här märker jag verkligen att det är det här jag vill hålla på med.
Det är tredje gången jag känner mig så här nöjd.
 
Även om jag ofta märker mycket positivt så var det extra tydligt idag och att ha chanen att prata med de som var med en smula gör att mitt ego hoppar upp några nivåer extra.
 
Även om människor brukar säga att jag gör ett riktigt bra jobb så är det ofta så svårt att ta sig till det och även när jag skriver så håller jag mig tillbaka för att jag inte vill verka vara stöddig eller uppblåst, men jag tror faktiskt är riktigt bra på det här och de dagar där jag är på gång så är jag faktiskt fantastiskt bra.
 
De ord som jag särskilt tar till mig som jag har hört av andra är att det är lättförståeligt, logiskt och bindande.
 
Det är ju till stor del så jag vill att det skall vara.