Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Kontemplation

Kontemplation

På tågresan mellan västerås och stockholm på julafton så fick jag tid att sitta och kontemplera över det som varit.
 
Det var länge som tacksamheten varit så stor som igår. Om personer som jag träffat och mött i mitt liv under de senaste åren.
 
Tanken över om det jag skrev förut om att inte haft en dålig jul förut fick mig att också tänka efter. Kanske var hela den här julen den bästa julen någonsin. Inte för att det hände något speciellt utan bara att jag var jag.
 
Det är så svårt att förklara i ord, eftesom det mesta är som jag förut påpekat, alla de där smådetaljerna som så många tar för givet. Alla de detaljer som gör en helhet som är i efterhand omöjliga att beskriva.
 
Jag har haft en god jul och jag hoppas att ni också haft det.