Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Kommer inte på någon rubrik idag

Kommer inte på någon rubrik idag

Hostade nära nog hela natten samtidigt som jag tänkte en hel del på det jag skrev om igår.
 
Tankarna hoppar fram och tillbaka, mest mellan att det spelar nog ingen roll vad jag gör till att jag borde göra någonting åtminstone bara för att göra någonting.
 
Samtidigt så hörde jag den här sången igår i slutet av ett avsnitt av serien "ash vs the evil dead",
 
Det kom en massa känslor fram när jag hörde den, och den största tanken är väl att tänk så många förutfattade meningar man har haft av galenskap. Att tanken över att man skrattande sitter inlåst är det nog extremt ovanligt att något sådant skulle hända. Det är nog bra mycket vanligare med att man gråtande ligger på golvet och kryper av paniken över att det känns som om insekter äter upp en från insidan och man endast önskar att slita bort sitt skin för att bli av med dem.
 
I alla fall så blev det en liten obekväm magkänsla av den här.