Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Extraordinära dagar

Extraordinära dagar

Jag sitter här fortfarande förkyld, eller mer bara en jobbig hosta som vägrar låta mig sova när jag vill och som ger mig dåligt samvete vid de tillfällen jag går ut och skall göra någonting.
 
Men annars gör jag inget speciellt. Jag sitter mycket framför datorn och låter dagarna gå och helgerna är bra mycket lugnare än förut. Psykiskt fungerar allting rätt bra och även om jag har lite stress från och till så är det nog inget som jag skulle säga är något som direkt hindrar mig.
 
Men de flesta dagar jag vaknar upp så händer det som alltid har hänt. Även om det är med viss variation så är antalet extraordinära dagar rätt ovanliga.
 
Kanske har jag fel, men det kändes som om förut så hade jag extraordinära dagar hela tiden. Och då menar jag inte bara tiden jag hade mani förra året, utan innan dess. Under den tiden då varenda känsla kändes ny och underbar. Där jag möte mina inre demoner om och om igen och höll på att utvecklas.
 
Även om jag fortfarande utvecklas så går det mycket långsammare nu.
 
Nästan varenda vecka förut så upptäckte jag någonting nytt om omgivningen eller mig själv. Men nu när jag till stor del hittat mig själv så är jag bara mig och även om det känns bra så är det inte alls lika spännande.
 
Tankar på att förnya mig finns hela tiden och vissa saker har jag skrivit om här, men det har inte blivit så mycket av dem. Till största delen för jag har inte haft energi så det räcker, men viljan saknas där samtidigt. Den kommer väldigt sporadiskt fram och då känns det bra. Men dagen efter så är allting lugnt igen.
 
Det enda jag riktigt kan säga är jag vill ha mer fastän jag är nöjd hur konstigt det än låter. Eller som alltid så skulle jag vilja ha mer för det är faktiskt så mycket roligare, jobbigare, men roligare.