Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Medicin

Medicin

 
Imorgon är det dags för att mig att komma tillbaka till psykiatrin för att berätta hur det gått med den nya medicinen.
 
Jag har testat på den i tre veckor redan och jag är faktiskt riktigt nöjd just nu.
 
Jag är lugnare och lyckas somna lättare. Jag är lite mindre uppmärksam på detaljer, men ändå så är jag nöjd över effekterna.
 
Jag måste vara helt ärlig och säga att jag behövde nog verkligen få den extra hjälpen som den ger.
 
Det är i alla fall minimi dosen på 5 mg (tabletterna var så små så att de inte ens gick att dela i hälften). Men ändå gör de riktigt stor skillnad.
 
Alla de som oroar sig för medicin så är det säkert rätt och riktigt för många av dem, men för mig så har den hjälp fruktansvärt mycket under alla år som har gått. Kanske är det så att jag hade turen att få rätt medicin direkt eller kanske är det så att jag på något sätt klarade mig utan att behöva en sådan hög dos. Kanske en kombination eller någonting helt annat. I alla fall så har den varit bra för mig.