Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Min första bok

Min första bok

Försökte ta en bra bild av framsidan av boken med min väldigt nya mobiltelefon.
 
Jag var så nervös hela dagen igår och när jag äntligen fick den i mina händer så kunde jag knappt andas.
 
Jag har tänkt och tänkt på denna dag och nu när den är här, så vet jag inte vad som kommer att hända. Jag vet vad jag vill för framtiden, men när jag sitter här och har boken i min hand just nu så vet jag inte. Det har gått några timmar och jag har vant mig vid känslan av att den här delen är klar.
 
Nu kommer jag vidare till den nästa del som jag har så mycket svårare med. Den del som inte går att skjuta upp på något längre nu när det är klart.
 
Marknadsföringsdelen!!!
 
Jag är stolt och glad över det jag har gjort. För det har varit en dröm för mig och de andra medförfattarna. Jag tycker att jag är värd att få sälja så många exemplar som möjligt. Jag vill sälja så många exemplar som möjligt.
 
Men ändå så känner jag mig så smutsig. Som om att om andra vill ha det jag säljer utan att jag skall behöva säga någonting är så mycket noblare. Känslorna i mig finns fortfarande kvar om att göra saker gratis och av fri vilja. Min första känsla är alltid att ge bort sakerna gratis och sedan bara vara nöjd med mig själv.
 
Det känns så svårt att betalt för något jag alldeles för ofta skäms för.
 
Det är dags för mig att sluta skämmas. Jag skämdes inte när jag valde ut texterna. Jag kände mig så fruktansvärt nöjd då. Jag skäms inte för boken och de som är med. Varför skall jag då skämmas över att ta betalt för den. Det är inte så att jag har någon chans att bli rik på försäljningen.
 
Det här den första boken för mig och jag hoppas att det kommer att bli minst en till. Den jag planerade långt innan den här kom i åtanke.
bok
bok - försäljning - marknadsföring - skam