Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Bio

Bio

Var iväg och tittade på x-men days of future past igår med min systerson.
 
Tänk vad någonting som jag tycker är bra kan få mig att lugna ner mig. Redan efter jag lyckades med tentan så lyckades jag lugna ner mig rätt mycket efter ha varit spänd i nästan två veckor.
 
Efter filmen fick jag bara den på tankarna och jag kände mig lugnare än på lång tid. Äntligen så kunde jag roa mig utan att längre känna oron inom mig som fanns kvar efter kattens försvinnande. Inte för att jag inte hoppas att den kommer att komma tillbaka utan för att jag kan släppa efter och bara låta saker och ting vara som de är utan att vara på helspänn hela tiden.
 
Jag tänkte inte skriva någon direkt recension, men bara säga att jag tyckte den var väldigt bra och en scen blev jag väldigt överraskad på sättet det gjordes på. Gillar man de andra filmerna så är jag säker på att den här kommer att tyckas om.
 
Har dock börjat fundera på att skriva lite lättare saker. Lite mer allmänt än bara tankar om allvarliga känslor.
 
När jag började skriva så tänkte jag att jag absolut inte skulle göra något sådant. Bara viktiga saker för mig. Men livet ändras, och jag har ändrats sedan jag började. Jag har lyckats att tömma ut mycket från mig. Mycket som behövdes ut.
 
Kanske, kanske inte. Lovar ingenting för imorgon kan jag tycka annorlunda igen.
 
bio