Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - 50:e inläggsfirande

50:e inläggsfirande

Detta är 50:e inlägget jag skriver in, och det har gått 53 dagar om jag har hållit koll på det rätt. Jag var väldigt förhoppningsfull för några dagar sedan, men nu.
 
Det känns överraskande att jag lyckats med att skriva så här mycket, så här länge. Jag trodde att jag skulle ha slutat för länge sedan och jag är glad att jag fortsatt, men idag är det inte en så här fantastisk dag. Min förkylning som jag skrivit om för ett tag sedan är fortfarande kvar och har ökat på igen de senaste dagarna. Har dock varit på jobbet i en vecka, men det är så synd att det är så många andra sjuka att vi blivit tvungna att stänga. Vi har som krav att vi skall vara två stycken hela tiden, och jag vill så gärna hålla öppet själv. Bara för att få spendera lite mer tid därborta istället för att gå hem till ensamheten igen.
 
Känslorna är många och det finns alltid tankar på att jag borde försöka mer, jag borde inte vara nöjd. Jag måste kämpa oavsett vad som händer och aldrig ge upp. Att visa sig stark och kunna ställa upp hela tiden. Min förkylning hjälper inte alls det känns extra jobbigt allting när man inte är så pigg i kroppen heller. Jag är fruktansvärt trött men har skjutit upp att skriva ner för att det känns inte så positivt idag, det är inget speciellt utan bara en massa småsaker, i första hand ingen ork.
 
Jag brukar säga att det är ok att må dåligt ibland, och den här gången måste jag lyssna på mig själv. Att lyssna på sig själv är så svårt ibland. Ville skriva om någonting annat, men det blev det här idag. På det som innan kändes speciellt, men det gör inte det längre. Jag har lyckats, nu då.
 
Det känns som om jag har tappat stinget lite i skrivandet. Det känns som om de viktigaste sakerna är sagda. Jag har knappt koll själv på vad jag har skrivit och det tar emot att gå tillbaka och läsa igenom allt.
 
Känns bättre att få ut lite, och jag får väl vara nöjd. Mitt nästa mål ligger långt in i framtiden. Det är 300:e inlägget. Det känns som en omöjlighet, men tankarna har börjat komma in, kanske, kanske, kanske. Har några stycken som kommer in och tittar då och då. Kan se hur många som det är men inte vilka det är. Jag är glad och se att det är några som kommer tillbaka igen och igen.
 
Det sista jag säger idag är något som jag brukar intala mig själv när jag är sjuk.
Jag behöver inte må dåligt för att jag mår dåligt.