Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Sammanställning (8)

Sammanställning (8)

Idag så kom visst annonsbladet ut. Jag som trodde att den inte skulle komma förrän imorgon. I alla fall så kommer den nog snart läggas ut på deras hemsida och den kan läsas där. Jag vet inte om den kommer med i någon annan del än borlänge delen, men det är på sidan 21,
 
Jag tänkte i samband med detta sammanställa några texter som jag skrivit som betyder lite mer än vanligt för mig. Jag vill också påminna om att nästan varenda text är skriven utan att jag har gått tillbaka och ändrat någonting. Det finns säkert massvis av stavfel och meningar som är fel. Men mycket av bloggen handlar om att skriva, sätta ut och våga behålla kvar allt utan att gå tillbaka och ändra någonting.
 
Först är texten om mitt liv än så länge. Visserligen var den skriven i januari och det har hänt en hel del sedan dess, men den ger en bättre bakgrund om mig.
 
Sedan är texten om mitt helvete. Om hur låst jag var i livet och känslan över vad mina dagar gick ut på. Den här texten är också den första texten i min bok. (Den är dock redigerad där och det blir positivare texter allt eftersom.)
 
Jag påminns om texten själ och hjärta. Om att jag delar med mig av mig själv och samtidigt ber om att inte gå sönder.
 
Texten min första bok är viktig för att jag aldrig trodde att någonting liknande skull någonsin hända mig.  Även om det inte har blivit någon fler bok och jag har fortfarande enormt svårt att försöka sälja den så är det någonting jag fortfarande är stolt över.
 
Den svåraste texten jag har skrivit är när jag dog. När jag på för första gången på riktigt började acceptera att det inte går att förändra det som varit.
 
Till sist vill jag ha med den mest upplyftande texten för mig. Orsaker att leva. Att för en gångs skulle komma till den punkt där man äntligen vill leva och leva länge till är en underbar känsla att kämpa för.
 
Igår var en riktigt bra dag och det håller i sig idag också. Båda dagarna får en åtta utav tio från mig.
bok - helvete - liv - texter
Christer

Hej Ola!

Jag läste artikeln om dig i annonsbladet nu i natt. Vill bara säga att jag tycker att du är en underbar människa. Glad att du fått hjälp, starkt av dig att dela med dig av dina erfarenheter. Vill ge dig massor av stöd och kärlek i din fortsatta resa i livet! Hoppas att du kan fortsätta att tänka positivt och våga möta dina rädslor. Jag mår också dåligt ibland och har haft väldigt mycket ångest i mitt liv. Du är inte ensam Ola! Tänker på dig och önskar dig allt gott i livet.

Kram Christer

Svar: Tack så mycket för dina ord. Du är alltid välkommen upp till bibliotekets cafe i borlänge om du har vägarna förbi.
Ola Svanström