Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Resa

Resa

Det är en del praktiska detaljer som behövs göras för framtiden.
 
Jag har fjorton dagar på mig inan det är dags för mig att lämna landet. Säga upp lägenheten är en sak, men alla möbler och allt annat är en helt annan. Jag tänker sälja några saker och sedan ge bort en massa andra saker.
 
Det är inte mycket jag kommer att ta med mig. Jag får betalt resan och två veckors hotellvistelse och under den tiden skall jag söka lägenhet själv. Skulle jag hitta lägenhet tidigare så får jag de pengar som blir över annars så får jag betala med min lön.
 
Då blir det en hel del som skall bort som jag inte annars skulle kunna ta med mig. Porslin, lakan, kuddar, stolar och allt annat som skall bort. Sedan finns tanken om jobbet inte skulle fungera så finns möjligheten för mig att flytta till min syster i stockholm efteråt. Men det får vi väl hoppas att det inte händer. Vem vet jag kanske stannar kvar där i resten av mitt liv eller så blir det ett annat land senare. Ingenting är omöjligt.
 
Jag tror att det inte finns så mycket annat, förutom att kanske säga upp mitt gymkort och el och andra saker innan jag flyttar också. Kanske onödigt att betala saker jag inte behöver. Men det hinner jag nog med.