Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Sent

Sent

 
Klockan är närmare två och jag kan inte sova.
 
Massvis av tankar rullar runt i huvudet, från en sak till en annan.
 
Kärlek är det största tanken som har varit på senaste tiden och inte försvinner. Att det skall vara så fruktansvärt svårt. Att det skall kräva så mycket arbete. Att bara gå fram att säga hej tar enormt med energi och varje steg efter känns så svårt att ta tag i.
 
Det som mest sitter fast i mitt huvud är att hitta kärleken, men jag vet inte hur det kommer att gå till. Jag vet inte ens hur det gick de tidigare gångerna och allt annat hamnar i bakgrunden. Och åren tickar iväg. Jag är en ung man med hög ålder och extremt liten erfarenhet och extremt svårt att ta initiativ. Det finns gott om femtonåringar som har mer erfarenhet med förhållanden än vad jag har. Och i tidigare ålder så har man hormoner som hjälper till, i min ålder så finns det för mycket erfarenhet och för mycket skeptisicm om hur män är.
 
Jag kan säga att jag är en bra man, men vilken man skulle inte säga det.
 
Men egentligen så tycker jag att jag är en jävligt bra man och den jag fastnar för och som vågar släppa in mig kommer att oavsett vad som händer må mycket bättre som person innan vi började träffas.
 
Jag är smart, omtänksam, ställer upp till 100%, uppmuntrar, får personer att känna sig tryggare än någonsin. Blir inte direkt arg, skulle jag säga att jag älskar dig så menar jag det, utan tvekan. Skulle jag säga att jag skulle ta en kula för dig, så skulle jag ta ett djupt andetag och sedan ta smällen. Men samtidigt så skulle jag inte tillåta dig bli skadad om jag kunde hindra det. Även om du skulle hata mig för evigt så skulle jag inte tillåta dig bli skadad. Jag skulle vara beredd att offra min lycka för att se till så att du blir starkare.
 
Jag vet för jag har gjort det en gång. Jag har varit beredd att ta det värsta skulle hända för någon. Och jag vet att jag har offrat en framtid med någon, även om jag älskade henne så var det bäst för oss båda. Hon mår bättre än på länge, men kan inte förlåta mig. Kanske det hade ordnat sig i alla fall, men jag har svårt att se det.