Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - 2 föreläsningar

2 föreläsningar

Det är inte ofta jag känner mig peppad nu för tiden, men idag så blev det bestämt att jag skall ha två föreläsningar på samma dag.. på olika platser...... för olika arbetsgivare.
 
De gånger jag känner mig som mest stärkt nu för tiden är när jag har gjort mina föreläsningar. När jag ställer mig där framme och ger av mig själv och samtidigt kan se på de som ser mig tillbaka.
 
Den 22:a  så har jag först en föreläsning i tällberg där jag föreläser för de som arbetar inom hemtjänsten. Om jag minns rätt så var väl siffran runt sextio den här gången och sedan när jag är klar så är det dags för mig att åka ner till högskolan i Falun där det är dags att föreläsa för vård och stödsamordnings utbildningen. (lite kul att den har startat igen)
 
Jag ser faktiskt fram emot det här mer än  någon annan föreläsning tidigare.