Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Studier

Studier

Så nu har jag kommit in psykologi kursen på högskolan i Kristiansstad.
 
Jag bestämde mig till och med för att se om jag kunde få lite studiestöd i samband med mina arbeten och studierna och det funkade. Inte så mycket, men alltid något.
 
Vi får se hur det går, lite osäker som vanligt om jag kommer att kunna lägga ner tillräckligt med tid på studierna, men det är i alla fall någonting jag är intresserad av. Dessutom så tror jag att jag har en del grundläggande kunskap i ämnet.
 
Jag hoppas i alla fall att det kommer att gå bra. Kanske till och med skall satsa på att få ett vg den här gången istället för vad jag alltid tidigare gjort. Att bli nöjd över att bara få godkänt.