Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Läsa tankar

Läsa tankar

 
Det händer en hel del gånger tankarna kommer varför andra gör som de gör i olika situationer.
 
Det händer att man pratar om vad folk gör i olika situationer och hur en sak leder till en annan. Desto mer osäker jag är desto jobbigare är det här sättet.
 
Mår personen dåligt och jag försöker lugna den så är osäkerheten enorm, särskilt när jag inte direkt känner personen så blir det ännu svårare.
 
Det är min oro och min osäkerhet som kan göra ett samtal till någonting svårare än vad det är. Det är nog därför jag inte direkt har någon lust att skriva till andra via sms. Jag kan inte se eller höra dennes röst så då kommer tankarna i bra mycket större nivå.
 
Jag kämpar dock att inte läsa in saker i allting, men ibland är det rätt omöjligt. Det bästa har jag märkt att ibland kan det vara att backa tillbaka en bit och låta det gå en liten tid. I alla fall om det går.
 
Sedan finns det ingen direkt möjlighet att veta exakt för jag vet ändå inte hela bakgrunden så det är bara gissningar. Det kan finnas massvis av olika orsaker till varför en person gör som den gör, jag kan bara utgå från vad jag vet och oavsett hur mycket jag försöker kan jag inte veta vad en annan tänker när jag pratar med denne och det är väl där som är den största rädslan. Jag har ingen kontroll där alls.