Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Lite blandat

Lite blandat

Så nu var man sjuk igen.
 
Visserligen har jag kännt av det ett tag, men idag så blev jag hemma.
 
Kämpade mig iväg igår för att göra årets sista föreläsning för komvux i Borlänge. Jag tror det är årets sista, vill aldrig säga i förväg utifall någonting skulle ändras, men december börjar ju i övermorgon.
 
Föreläsningen gick bra antar jag. Var inte direkt pigg och blev helt utmattad efteråt.
 
Egentligen så gör jag nog bra ifrån mig även om det inte känns som något speciellt. Det beror nog mera på vilken kontakt jag får med publiken och hur nervös jag är. Får jag bra kontakt så känns det som det går mycket bättre och är jag mer nervösså blir jag mer nöjd över mig själv när jag är klar.
 
Det är inte så att det känns som om jag missade någonting speciellt för en gångs skull.
 
Nu har katten kommit och lagt sig på min bröstkorg och vill ha min fulla uppmärksamhet så det får räcka idag. Vi får se hur länge jag ligger kvar i sängen, men det borde bli ett tag till.
 
lillemmish - mode - inredning

Krya på dig!


Svar: tackar
Ola Svanström