Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Lite samhällsinformation

Lite samhällsinformation

Jag fick lära mig någonting nytt som jag inte visste innan. Det går att när som helst gå att kunna läsa sin journal för att få reda på vad de skrivit om en.
 
Det är bara att gå in på sidan 1177.se och sedan leta upp det eller följa länken. https://kontakt.minavardkontakter.se/mvk/login/login.xhtml
 
Du behöver dock kunna använda bankid för att komma in så att de vet om att det är du som gör det.
 
Jag har faktiskt vart in och tittat lite. Vet inte hur långt bakåt texten är, men skall titta efter mer när jag har tid.
 
Var försiktiga med texten där dock, ni kanske inte gillar det ni ser.
Jesse Sarvak

Jag har vetat det länge men man ser låångt ifrån allt. Vilket suger men det kommer väl med tiden skulle jag tro.

Inom kort ska man även kunna se sina inbokade besök på sina kliniker :)
Vilket är sjukt nice. då kan man se alla inbokade besök om man inte skrivit upp de innan liksom.

Hoppas du haft en bra jul. Varma kramar

Svar: Jag fick ut ett utdrag förut om min patientinformation där det inte stod så mycket heller. Det är nog att de bara skriver ner det som de tycker är det viktigaste (vilket säkert kan få saker att inte riktigt stämma) och lämnar bort resten. Sedan skriver de nog inte vissa saker om igen. Annars så känns det lite fel om inte vi får reda på allt som är skrivet om oss.
God jul på dig också, så gott du kan. Har läst lite vad du skrivit (väldigt bra) och jag vet att det inte finns så mycket att säga, men jag hoppas att det ordnar sig för dig.
Ola Svanström