Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Förändring i Bilder

Förändring i Bilder

Ok, jag vet att jag är dålig på att lägga ut egna bilder. Det har hänt extremt få gånger och i första hand är det för att jag aldrig tar mig tid till detta. Men efter att ha tagit en bild på julafton som jag var nöjd med så var det väl dags att visa hur jag ändrats i utseende under de senaste åren. Jag har faktiskt väldigt få bilder av mig själv så här kommer några. Tyvärr så är jag inte ensam i vissa bilder, brukar inte vilja lägga ut andra, men jag har i alla fall frågat och om de vill att jag skall ta bort det igen så är det bara att säga till.
 
Här är jag maj 2013. Bilden är tagen hemma hos mig och en av de första jag tagit efter jag skaffade en ny mobil. Jag ville börja lägga ut egna bilder, men det blev aldrig av.
 
Jag och min systerdotter 2013. Hon är född i maj så jag tror inte det här är så långt efter. Kanske juni eller juli.
Här sitter jag och min systerson och hennes man och spelar talisman på julen 2013. Ingen aning om vem som vann, men jag tror att min syster tog bilden.
Här fyller min systerdotter ett år. Det måste då vara maj 2014. Hon ser äldre ut, men hon var tidig på att börja springa omkring.
 
Januari 2015 på caféet som jag jobbar på. Vi har rätt tomt nära jul och jag minns inte varför jag ville ha den här bilden, men det fanns en orsak.
 
 
Selfie bild jag tog i Holland när jag var där. Jag blev aldrig nöjd över den här bilden, men här är den i alla fall.
 
Här är april 2015 och här hade effekten av att jag börjat boxas och slutat med godis börjat synas ordentligt. Jag kände mig smal. Det var synd att det inte gick att fortsätta med boxningen och att jag fastnade i sockret igen. Men vi får se hur framtiden blir.
 
December 2015, När jag var på endagskryssning med en polare. En resa som jag minns så väl och var helt klart utanför det vanliga.
Julafton 2016 när jag sitter och väntar på att få skjuts till min syster (i förrgår så färskare än så här blir det nog inte). Jag är faktiskt rätt rejält nöjd med fotot och det händer inte ofta. Tanken när jag tittar på det här är gud vad jag har växt upp. Särskilt om man jämför med bilden för tre och ett halvt år sedan. Det är inte bara skägget utan hela jag är annorlunda.