Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Hitta kärleken

Hitta kärleken

Jag håller fortfarande på med att testa mig själv på internetdating.
 
Det är skrämmande och svårt. Särskilt eftersom jag tänker för mycket.
Jag har faktiskt lyckats skriva till några stycken och då huvudsakligen personer med en beskrivande text. Texten gör så mycket för att jag själv skall tycka att det skall finnas en bra grund att stå på. En liten information om hur denne är som person.
 
Det gör det lättare att hitta någonting att skriva om. Annars så kommer tankarna över vad jag vill veta och vilket som skall komma först. Kanske om man skall börja med de lätta frågorna om arbetet eller intressen. Men egentligen så är jag intresserad av insidan så mycket mera. Vad man gör eller vad man tycker om att göra känns ointressant utan jag vill veta mer hur man känner och tänker.
 
Jag vill veta allt och jag vet inte hur jag skall fråga om detta.
 
Jag har dessutom en massa förutfattade meningar om så många personer och känner mig fortfarande i underläge till dem. En massa tankar som hindrar mig om och om igen. Hur mycket skall jag våga berätta. Hur skall dessa ord tas. Kan jag skriva fastän hon inte vill ha någon äldre än 39. Det slutar mer och mer på samma sätt nu för tiden. Jag bestämmer vad jag vill och sedan skickar jag ett meddelande.
 
Avstånd känns också som ett stort hinder, särskilt eftersom jag ännu inte har bil eller körkort. Körkort är nog den viktigaste saken på listan just nu för mig. Det skadar aldrig att ha ett.
 
De hinder jag har framför mig här kommer att minskas, men som alltid så känns det som om tiden fortfarande inte är på min sida. Men just nu så känns det inte så hemskt bråttom.
 
Jag vet inte om jag kommer att hitta någon på detta sätt och jag är faktiskt väldigt tveksam, men ändå så är varje gång någon svarar att denna gång kanske det gäller. Att försöka göra någonting halvhjärtat känns inte värt någonting. Jag känner mig säkrare och säkrare hela tiden och jag väljer ut de som verkar vara mer passande för mig.
 
Skall väl bara sägas att jag bara skickat till tio personer sedan jag började den 17/11 och är inne varje dag och avväger om jag vill testa att skicka till någon ny eller fortsätta vänta på svar från en annan som jag skickat till.
framtid - förändring - hitta kärlek - kärlek