Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Starta igen

Starta igen

Det har varit längre och längre mellan gångerna nu, men jag vill komma igång igen.
 
Att bara skriva har väl kanske inte bara varit det viktigaste, utan kanske också rutinen att göra något innan jag går och lägger mig. Men varje dag jag hoppar över någonting så blir det svårare igen nästa dag, eller kanske det blir lättare att hoppa över igen nästa dag.
 
Jag har varit så fruktansvärt trött den senaste tiden. Igår så skulle jag gå in och handla lunch på ett matställe efter en jobbet och ta med mig att kunna äta på det andra. Jag gick in genom dörren och det satt många fler personer där inne än vad jag var van vid och det verkade vara helt annorlunda.
 
Sen så tyckte jag det var väldigt mörkt där inne också.
 
Det tog en stund innan jag reagerade på att jag faktiskt hade gått in på matstället bredvid.
 
I samband med tröttheten så har min förmåga att kunna sätta mig ner och läsa varit rejält mycket svårare än vad det varit innan. Och även om jag hade varit pigg så hade det inte varit lätt för mig att ta tid till det.
 
Men som tur är var jag faktiskt piggare idag än vad jag har varit på länge. För idag var det första delprovet på kursen.
 
Om jag ska vara ärlig så har jag ingen som helst aning om hur det gick. Förhoppningsvis så fixade jag det tack vare att jag hade orken att läsa en stund idag.
 
Jag får reda hur det gått imorgon. Om inte annars så får jag göra om det om några veckor och då har jag förhoppningsvis fått mycket mera ork.