Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Tid att tänka

Tid att tänka

Jag har varit sjuk ett tag nu. Varenda natt har varit fylld av en hel del kraftig hosta. Till och med så illa att jag haft stor oro för att läggga mig för hostans skull.
 
Dagarna har varit bättre, men inte riktigt bra och det går upp och ner från dag till dag. Jag har varit hemma från jobbet hela veckan och kommer att vara hemma imorgon, Jag har gått till affären två gånger, men annars har jag suttit inne hela tiden.
 
Jag har fått en hel del tid att tänka under de här dagarna och det har faktiskt inte varit så illa, med den här ofrivilliga ensamheten. Många gamla tankar som har kommit tillbaka.
 
Många gamla tankar som jag trodde var borta, men egentligen inte är borta. Jag har bara varit så upptagen med annat. Jag har skrivit förut att mitt arbete med mig själv har alltid gått i cirklar, men då också framåt. Just den här veckan så har tankarna kommit tillbaka till saker jag har hållit på att bearbeta förut, men det finns väl alltid någonting kvar.
 
Även fastän jag har haft fysiskt en rätt jobbig vecka så har det känts bra psykiskt. Jag hoppas jag blir frisk snart och att lugnet jag känner nu håller i sig.