Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Huvudkaraktären

Huvudkaraktären

Jag brukar påminna andra när jag pratar med dem om hur vill du ha det. Hur skall du göra i den här situationen.
 
Vi är alla huvudkaraktären i vårt eget liv vare sig vi vill det eller inte och tyvärr så kan ingen göra något åt oss även fastän vi vill det.
 
Men....
 
Om jag skall vara riktigt ärlig så glömmer jag bort det själv alldeles för ofta. Det är så lätt att påminna andra, men ibland så behöver man nog påminna sig själv också.
 
Visserligen så är det så olika från situation till situation, vissa saker är så mycket lättare att göra åt, men ibland att säga så till andra verkar kunna ge dem en viss styrka. I alla fall i ögonblicket där det krävs det lilla extra.
 
Jag tänker på det jag skrev om igår och i vissa fall så skulle det kunna fungera, men problemet är att det är flera ögonblick för vissa saker. En hel del faktiskt. Jag vet inte riktigt om jag kan påminna mig själv om det här hela tiden, men just nu tänker jag på det i alla fall och det kanske betyder någonting.