Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Föreläsningar

Föreläsningar

 
Så då hade jag mina två föreläsningar idag.
 
Det känns konstigt inombords.
 
Det är lite som innan, men mer av samma sak. Jag blir lugnare inombords och det blir lättare på många sätt, men samtidigt så är tomheten större varenda gång.
 
Jag vet att jag gjorde bra ifrån mig men jag märker det inte. Inte ens riktigt även om de kommer fram till mig och berättar det för mig. För det gör de.
 
Jag känner mig stärkt efter dessa som innan och det här är det jag vill hålla på med, men ändå i samband med att rädslan är mindre så är den här tomheten bara där. Så svårt att riktigt sätta fingret på.
 
Kanske läser jag in alldeles för mycket i allt, men det gör det inte bättre på något sätt. Bara annorlunda.