Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Bio

Bio

Gick på bio idag... ensam.
 
Jag var så trött efter jobbet, men hade bestämt mig för att jag måste göra någonting och det var så länge sedan jag gick på bio. Jag tvekade gott och väl om jag ville spendera pengarna och om jag ville verkligen gå själv. Funderade om jag skulle lägga ut en allmän fråga på facebook och se om någon ville gå med mig. Ursäktade mig att det var bara en timme innan visning som jag tänkte på det så jag gjorde det inte.
 
Jag vågade väl inte riktigt, exakt varför är väl bara att det är något som jag aldrig gjort tidigare och det är svårt att våga göra någonting som jag inte är van vid.
 
I alla fall så är jag riktigt nöjd över att jag gick.
 
Det var filmen Logan (wolverin om ni vet vem det är). Filmen var väl ok, inget speciellt, mer brutal än de tidigare eftersom den var mer riktad till äldre, men de hade gott och väl haft den mindre brutal och den hade varit precis lika bra. Orsaken till varför jag är så nöjd är att det var länge sedan jag kände mig så avslappnad som jag gjorde där. Det var skönt att bara vara där inne i biosalongen och det kändes som semester från allting annat.
 
Det var nog rätt bra att jag var själv också för det hade nog inte blivit samma känsla, dessutom var det bara tre till i salongen. Visserligen var det den mindre salongen, men det är alltid riktigt skönt när det inte är många där.
Longevity - en blogg om hälsa

Härligt med ensambio