Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Kämpa

Kämpa

Igår så var det dags igen. Jävlar vad jag har kämpat för hennes skull. För det jag hoppades skulle vara för vår skull. Jag har gjort saker som jag aldrig någonsin tidigare skulle ha vågat.
 
Jag har gett av hela mig själv och dessutom varit beredd att gå väldigt långt för att hon skulle kunna känna sig trygg och må bra. Och det värsta är egentligen att jag har fått henne att känna sig trygg och må bra när hon är med mig, men det är allt det andra som är runt henne. De andra människorna som har en alldeles för stor plats där och får henne att må dåligt och fått henne att må dåligt under hela hennes liv.
 
Det är så fruktansvärt jobbigt att se på hur hon lider och ändå så behåller hon dom i sitt liv och skjuter bort mig. Att hon inte klarar av att släppa och gå vidare. Att hon inte är redo att gå vidare.
 
Även om hon försöker en hel del så märks det inte. Det känns som om jag är helt ensam i att försöka få det att fungera och jag bara får träffa henne på hennes villkor. När hon klarar av det. Det känns som om jag hamnar bakom en massa andra saker hela tiden och det fungerar inte. Jag vill ha allt och att bara få känslan som om det vore ett distansförhållande på hundra mil när vi bor ungefär tusen meter ifrån varandra är inte alls bra.
 
Tillfällen där jag väntar att få träffa henne så kan vad som helst hända och det inte blir av någonting. Och inget svar på att vi kanske skall göra så här istället och varenda gång jag kommer med förslag så slås de bort. De fungerar inte av en eller annan anledning.
 
Även om det är fruktansvärt jobbigt och jag mår mindre så vägrar jag att dra ner mig. Nu är det uppehåll eller slut, jag vet faktiskt inte riktigt vad och vi får se hur det blir i framtiden om hon hör av sig igen. Jag vill fortfarande att det skall fungera, men vi måste vara båda två som kämpar. Att det här är någonting hon verkligen vill.  Jag måste känna den känslan i alla fall annars så känns det inte som det är någon mening för jag vet att det inte kommer att fungera.