Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Socker uppdatering

Socker uppdatering

Nu har jag klarat tre veckor utan socker och det är inte lätt.
 
Det har hänte flera gånger att tanken på att det här är sista dagen jag kan klara mig utan att få i mig något godis och jag kan nästan känna det i munnen. Det har varit extremt kraftigt nästan varannan dag och annars så har jag lyckats varit tillräckligt upptagen med annat för att inte tänk så mycket på det.
 
Jag vet inte om det varit så här innan, men just nu så känner jag att det enda som inte får mig att börja igen är ren viljestyrka. Att jag är tvungen att tvinga mig själv om och om igen.
 
För jag vill ju så gärna ta en liiten, liten bit.
 
Det positiva är att det faktiskt redan börjat att märkas på mina kläder. Ingen aning om hur mycket jag vägde eller väger, men det märks i alla fall.