Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Framtiden

Framtiden

Oftast är jag väldigt hoppfull för framtiden, men inte idag.
 
Just nu kryper en oro inom mig som är så svår att släppa över vad som skall hända. Varje år i början av året så är det en hel del administrativt arbete inom caféet där allt skall sammanställas till årsmötet och där vi kommer att se om hur vi skött året. Det är en enormt stressande tid för mig inombords och varenda år är det samma sak. Vi har klarat varenda år, men det går bara inte att släppa oron. För det känns aldrig säkert.
 
Sedan så har vi arbetet på AME, där projektet är planerat att sluta i augusti. Hur kommer det att gå. Kommer jag ha någon möjlighet att utöka detta. Kommer jag att bli tvungen att sluta helt.
 
Sedan kommer vi till personliga där jag faktiskt inte vet alls vad jag vill. Jag är låst där också på så många olika sätt. Mycket tankar på vad jag borde eller inte borde göra, en enorm rädsla över att varje val jag gör kan vara fel och kan påverka min framtid på ett enormt negativt sätt.
 
Just nu virvlar känslorna inom mig.