Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - 2017

2017

Nu är 2016 över och 2017 börjar.
 
Förra året var inte det bästa i mitt liv. Inte för att jag räknade med det från början. Mitt nyårslöfte till mig själv var att låta saker komma till mig och sluta anstränga mig, vilket sket sig rejält.
 
Jag lyckades sluta anstränga mig så mycket, men jag mådde sämre av det. I samband med att inte ha någon medicin blev månaderna mer ansträngande. Men det blev bättre i samband med att jag började anstränga mig mer igen, att jag fick ett det nya arbetet jag väntat på så länge och att jag påbörjade medicinen igen.
 
Det slutade upp med att jag ändå hittade det lugn jag hoppades på. Även om jag backade en del så börjar jag hitta tillbaka det som försvunnit i början av året.
 
Förra året hade jag inte alltför stora förhoppningar, men i år så är de bra mycket större. Även om året inte kommer att bli det bästa så kommer det kanske vara rätt nära. Det skadar inte att försöka eller åtminstone att säga till mig själv att det kommer att bli det bästa någonsin.