Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Pussel

Pussel

Idag är nog den bästa dagen på väldigt länge.
 
Då är det inte för att hela dagen varit helt underbar och allting har varit perfekt. Den har inte varit dålig heller. Även om jag vid ett tillfälle kände mig riktigt besviken över att en person som skulle vara med i cirkelarbetet om körkortsstudier helt hoppade av fastän jag hade förlitat mig så mycket på denne.
 
Det har inte varit någon omvälvande dag, men rätt händelserik över flera olika saker.
 
På något sätt har allt fungerat och passat ihop som om det vore ett pussel som alla bitar även om det är svårt passar ihop.
 
I slutändan så känns det som om jag var på rätt plats vid rätt tidpunkt och just nu är jag bara nöjd över det jag har gjort under dagen. En dag där jag har i grund gjort de bästa valen fastän jag är den jag är.