Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Rädda mig

Rädda mig

Rädda mig, rädda mig, rädda mig, rädda mig, rädda mig, rädda mig, rädda mig, rädda mig, rädda mig, rädda mig, rädda mig,rädda mig, rädda mig, rädda mig, rädda mig, rädda mig,rädda mig, rädda mig, rädda mig, rädda mig, rädda mig,rädda mig, rädda mig, rädda mig, rädda mig, rädda mig,rädda mig, rädda mig, rädda mig, rädda mig, rädda mig,rädda mig, rädda mig, rädda mig, rädda mig, rädda mig,rädda mig, rädda mig, rädda mig, rädda mig, rädda mig,rädda mig, rädda mig, rädda mig, rädda mig, rädda mig!!!!!!!!!
 
Känslan har ekat i mig under så många år. Jag kommer ihåg när jag såg på serien smallville och låten "save me" kom där och jag kunde inte låta bli att känna viljan att bli räddad från det som var mitt liv.
 
 
Rädda mig från den värld jag lever i och visa mig en ny värld där allting är nytt. Och i många fall så har jag faktikst blivit räddad av andra utan att de kanske själva vet om det. Jag har skrivit om tacksamhet för andra förut, men orden räcker inte till att beskriva hur räddad jag faktiskt har blviit av andra. Hur mitt liv och min själ har öppnats upp del för del.
 
Men känslan finns fortfarande kvar där. Rädda mig från de hinder jag har som jag inte klarar av själv. Rädda mig från de saker jag ännu inte vet att jag borde räddas från.
 
Särskilt när tanken på förhållanden sitter i mig så stark att jag kanske behöver blir räddad från ensamheten. Jag söker efter just den där personen som kan rädda mig från där jag är just nu. Att rädda mig från det låsta tankesätt jag har och öppna upp min värld så att jag kan ge så mycket mer tillbaka.
 
Allt det jag gör idag är faktiskt tack vare att jag i så mycket har känt mig räddad.
 
Att dessa två ord skall vara så svåra att säga och förklara. Jag önskar problemet vore enkelt att visa på och bara kunna peka att det där vill jag bli räddad från.