Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Förkylning

Förkylning

Nu har jag varit sjuk i en vecka och det var dags att komma tillbaka till jobbet igen. Jag är inte riktigt 100%, men jag är i alla fall pigg.
 
Jag märkte i morse i alla fall att ett av de stora problemen med att komma tillbaka är rädslan för att hosta när jag är ute på arbetet. Jag har haft den så länge jag kan minnas för jag vet inte om jag någonsin sett någon annan varit på arbetet och hostat så som jag brukar hosta när jag kommer tillbaka.
 
Hostan håller i sig så länge och det är ingenting jag egentligen kan kontrollera, men jag känner också att jag är inte tillräckligt sjuk att stanna hemma något mer. Jag är ju pigg.
 
Det är en skamkänsla jag inte riktigt kan släppa.
 
Det är inte lättare under tiden jag arbetar på caféet.
 
Jag vet inte riktigt vad jag kan göra än att acceptera att det är som det är. Sluta tänka fram och tillbaka och bara göra.