Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Tomt

Tomt

Jag har skrivit ett inlägg på fjorton dagar. Nytt rekord på lite skrivande sedan jag startade bloggen, men jag har egentligen inte bara haft någon lust att skriva. Lusten att skriva att jag inte hade haft någon lust var mindre än sedan jag började.
 
I samband med detta så var det föreläsning idag igen från min sida. Jag började känna en rejäl oro inom mig innan jag började med en känsla över att jag kanske inte skulle få ut någonting. Att jag skulle vara helt tom.
 
Men samtidigt så visste jag att jag ändå skulle göra som vanligt, men oron kom så lötsligt eftersom jag inte hade skrivit så mycket på länge.
 
Början blev inte alls som den brukar, men ändå så höll jag på längre än vad jag hade gjort tidigare. Ändå så fungerade det bara av sig självt. Helt plöstsligt hade det gått tjugo minuter och det kändes som jag bara hade börjat och jag höll på, med inte alltför många frågor i precis en timme. Jag var väl rätt känslomässig, men jag hade inte bråttom.
 
I slutändan så är jag så nöjd jag kan vara. Det märktes att jag påverkade en del rätt rejält vilket känns rätt bra. Det känns som om jag har gjort ett bra jobb idag och jag är nöjd. Rejält trött också, delvis för att jag inte sovit så bra under de senaste dagarna och fick gå upp extra tidigt idag och delvis för att det tog en del av mig, det känns som om jag haft ett träningspass idag.
Anonym

Jag var och lyssnade på dig idag och vill skriva här till dig att det var så givande! Så berörande fick lägga band på mig för att inte brista totalt,och kände igen mig i mycket du sa. Kan säga att det var livsomvälvande att höra dig idag. Så modigt och ärligt, fint och på riktigt. Tack så mycket!

Svar: Tack så mycket! Blir själv lite känslosam för ditt svar och hoppas att det hjälper dig i framtiden. Alltid välkommen att fråga eller komma och prata om du behöver.
Ola Svanström

Anonym

Det skulle vara sa underbart att kunna ga pa din forelasning. Det ar sa fantastiskt att du kan hjalpa manniskor. ❤❤

Svar: Tack så mycket. Just nu kommer jag ha några till i tällberg, men det är för personer från hemtjänsten. Du är alltid välkommen att när som helst hälsa på eller höra av dig eller kanske få in mig som föreläsare någonstans. Jag gör det mer än gärna.
Ola Svanström