Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Sveriges television

Sveriges television

I torsdags så var sveriges television och filmade oss på den nya butik som vårt projekt hade varit med och startat.
 
Jag visste fakitskt inte om att de skulle vara där när jag gick ner dit för en annan orsak.
 
Efter att Tina berättat om mig och visade mig för dem så berattade jag lite om mig själv och han som frågade ut mig tyckte att jag hade en väldigt intressant historia och ville väldigt gärna ha med mig.
 
Jag vet inte hur mycket jag pratade, men jag var rejält nervös. Inte alls så illa som när jag spelade in några filmer förut, men i alla fall så det räckte.
 
Jag vet inte exakt hur mycket jag pratade, men det efteråt så var jag uppe i varv. Jag satt och väntade på att den skulle komma på nyheterna gävle/dalarna, men den kom inte. Varenda dag som gick så kände jag mig lite osäker på om vad jag hade sagt och om jag pratat bara om mig själv och glömt och säga något om butiken och arbetsplatsen.
 
Men alldeles nyligen så hittade jag filmen som finns hos svt. Det var väldigt kort och jag tyckte att det hela var rätt bra. Min del var mycket mindre än det jag sade, bara någon mening. Men jag tror den passar rätt ok till sammanhanget. Jag såg inte så hemsk ut som jag brukar tycka att jag brukar vara på bilder i alla fall.
 
Om ni vill se artikeln och se filmen så tryck på bilden ovan så skall sidan öppnas.