Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Vad jag uppskattar

Vad jag uppskattar

Jag fick frågan på förra skrivelsen vilka saker uppskattar du i ditt liv numera? Det positiva, det bästa?
 
Det finns så många saker som jag uppskattar och det jag uppskattar är ibland lite olika beroende på situation och det som händer, men det finns nog några saker som står ut mer än andra.
 
En sak som jag så gott som alltid har uppskattat sedan jag började må bättre är människorna runt mig. Även om jag ibland inte har ork att riktigt prata med de som jag träffar är jag faktiskt riktigt tacksam över att de finns och att de försöker. Även om jag skulle sova eller vara rejält stressad och någon hör av sig så känner jag mig fortfarande riktigt tacksam. Även när jag inte kan visa det så sitter den där.
 
En annan sak är min humor. Det händer så många gånger att jag kan skämta om saker jag aldrig skulle knappt ens vågat tänka utan att skämmas och få ut det. Även om det kanske inte blir bra jämt så fungerar den oftast. Jag skrattar och sedan kommer lättnadskänslan över att bara få skratta utan att hindra mig.
 
Sedan uppskattar jag ordentligt förmågan att kunna hjälpa till. Att påverka och att allt det jag gör verkligen betyder någonting. Skall faktiskt få se vad som verkligen händer eftar vecka 44 och se om det blir någon verklig skillnad på det jag gör. (skall skriva om det direkt efter denna text.)
 
Men i allt detta så uppskattar jag nog helheten bäst. Inte av att jag bara blivit bättre på en eller några saker, utan att hela jag är annorlunda. Att jag till stor del har accepterat hela mig själv.