Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Jag

Jag

Jag minns fortfarande det tillfälle där jag hörde att man skulle säga jag istället för man.
 
jag vet exakt vem som sade det vid detta tillfälle där det fastnade. Visst har jag nog hört det innan, men just vid det här tillfället så fastnade och efter dess så blev det jag på nästan allting jag sade.
 
Jag gjorde si och jag gjorde så vid ett sådant tillfälle. Jag kände så och jag kände si vid varenda tillfälle. Hur jag tycker och tänker i olika situationer.
 
Jag blev väldigt nogrann med att börja prata om mig själv utifrån vad jag hade gjort eller känt vid olika tillfällen,
 
Ibland blir det nog lite mycket jag. Ibland blir det nog kanske väldigt mycket jag.
 
Det finns nog många olika orsaker till varför jag hamnar där om och om igen. Både positiva och negativa.
 
Delvis är det för att jag är rätt stolt över mig själv och för att jag känner att jag har faktiskt en hel del och att berätta. Historier som alltid utgår från mig själv.
 
Delvis är det fortfarande den här viljan att jag vill att andra skall förstå mig. Särskilt nya personer som jag vill lära känna. Eller också delvis för att jag vill bevisa vem jag är genom att övertala denne.
 
Jag funderar ibland på om mycket av det jag gör är något undermedvetet sätt att vilja hävda mig. Om att jag på något sätt vill ställa mig på en hög höjd och titta ner på andra och säga titta på mig, här är jag så duktig.
 
Även om det nog inte är någonting jag tänker på att jag vill göra så finns den nog där. Jag vet inte riktigt hur glad jag är över att den existerar.