Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Tillbaka igen (6)

Tillbaka igen (6)

Semestern är över och imorgon är det dags igen.
 
Semestern har inte dock varit som den skulle ha varit om det inte vore för att jag inte direkt var särskilt frisk.
 
Hostan finns dock fortfarande kvar och går i vågor. Ibland är det knappt någonting ett helt dygn och sedan så hoppar den fram och gör sig påmind flera gånger ett annat.
 
Men oavsett detta så har det faktiskt varit riktigt skönt att komma undan. Nästan alldeles för skönt.
 
Alltid den ständigt närvarande rädslan över någonting. Det finns alltid någonting att oroa sig över och nu är det för att det varit för bra. Att jag kommer att bli nöjd över att stanna hemma igen.
 
En av de saker som gjort mig att må bättre är ju att komma ut och komma ihåg att det inte är bättre hemma. Men den senaste tiden har det bara varit så skönt att komma hem och undvika allting. Att bara glömma bort allting en smula och stänga inne sig.
 
Men just nu när jag skriver så märker jag dock känslan över hur det var att komma ut förut när jag så gärna ville komma ut. Just nu i detta ögonblick så känner jag mig lite spänd för morgondagen, men på ett bra sätt. Jag hoppas att det håller i sig.
 
Bara lite orolig över att inte skött sömnrutinerna särskilt bra på senaste tiden. Försökte komma i sängs i går, men somnade nog inte förrän efter två, så jag kommer nog vara enormt trött i morgon.