Länkvän.se - Sökoptimering med marknadsföring på Facebook & Twitter Länkbyten Fantastiskthelvete.blogg.se - Sömn

Sömn

Jag gick och la mig igår, men hostan fick mig att ofrivilligt gå upp.
 
Efter det så var det kört. Jag kunde inte alls slappna av, och då var det av flera orsaker förutom att jag inte är riktigt pigg. Vid tjugo över sju ringde alarmet och jag hade ännu inte kunnat slappna av. Tanken var där att jag var ju rätt pigg så då kunde jag ta mig iväg till arbetet. Jag visste att jag inte skulle klara av att knappt gå särskilt långt innan jag hade gett upp, men tanken var ändå där.
 
Tanken över att det var så länge sedan jag var uppe på det här sättet. Så länge sedan jag somnade efter så lång tid, men det händer lite då och då. Oron är där dock som alltid att jag skall må sämre igen, men det är bara oron som alltid finns.
 
Jag somnade vid halv nio och sov i cirka fyra timmar innan jag tvingade mig upp. Jag ville inte ändra på dygnet och jag kämpade för att inte gå och lägga mig. Fick massiv huvudvärk vilket gjorde att jag senare gav upp och sov i säkert tre timmar till.
 
Jag är trött fortfarande vilket för en gångs skull känns lite tacksamt eftersom det är hyfsat sent. Problemet har sällan varit för mig att sova för lite utan mera för mycket.
 
Nu börjar i alla fall min semester eftersom jag har tagit rätt från arbetet i kvarnsveden i alla fall. Får se hur jag känner mig imorgon om jag ringer dit och sjukanmäler mig också. Är alltid lite osäker eftersom jag får mindre pengar, men sparar semesterdagar.